Apmokėjimas

PlayMeka.lt svetainėje atsiskaitymas vykdomas per Opay – saugią ir patikimą mokėjimų surinkimo platformą.

Galimi atsiskaitymo būdai:

  • Elektroninė bankininkystė (Swedbank, SEB, Luminor, Šiaulių bankas, Citadele, Revolut ir kt.)

  • Banko kortelės (Visa, Mastercard)

  • Opay piniginė

Atsiskaitymas vyksta saugioje aplinkoje – visos mokėjimo operacijos yra apdorojamos laikantis griežčiausių duomenų apsaugos reikalavimų (PCI DSS atitiktis, SSL šifravimas).

Mokėjimo patvirtinimas:

  • Užsakymas laikomas patvirtintu tik po sėkmingai atlikto apmokėjimo.

  • Apie sėkmingą užsakymo apmokėjimą klientas informuojamas el. paštu.


Grąžinimo sąlygos

Prekių grąžinimas:

  • Prekes galima grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo.

  • Grąžinamos prekės turi būti nesugadintos, nenaudotos ir originalioje pakuotėje.

  • Privaloma pateikti pirkimo įrodymą (užsakymo numeris ar sąskaita-faktūra).

  • Pirkėjas padengia grąžinimo išlaidas, išskyrus atvejus, kai prekė yra brokuota ar klaidingai pristatyta.

Grąžinimo procesas:

  1. Parašykite mums el. paštu info@playmeka.lt ir nurodykite užsakymo numerį bei priežastį.

  2. Gavę užklausą, pateiksime grąžinimo instrukcijas.

  3. Prekę reikia išsiųsti per Multisiuntos.lt sistemą pagal pateiktą instrukciją.

Pinigų grąžinimas:

  • Pinigai grąžinami per 5–10 darbo dienų po to, kai gauname ir patikriname prekę.

  • Pinigai bus grąžinti į tą pačią sąskaitą, iš kurios atliktas mokėjimas per Opay sistemą.

Brokuotos ar netinkamos prekės:

  • Jei prekė brokuota ar neteisinga, susisiekite su mumis per 2 darbo dienas nuo jos gavimo. Tokiais atvejais visos siuntimo išlaidos padengiamos mūsų sąskaita.